Pojdi na vsebino
KAJ SPLOH JE DIGITALNI MARKETING IN ZAKAJ JE OGLAŠEVANJE NA INTERNETU BOLJ DONOSNO?

Digitalni marketing je besedna zveza, ki označuje oglaševanje storitev  ali produktov preko digitalnih oziroma elektronskih medijev, s pomočjo  uporabe interneta, mobilnih in ostalih interaktivnih naprav. Ker gre  tudi za uporabo spleta, digitalnemu marketingu pogosto pravimo  oglaševanje na internetu, ki pa strmi k celoviti spletni strategiji,  usmerjeni le v rezultate.
Oglaševanje na internetu je cenovno ugodneje od ostalih oblik  oglaševanja, saj ves vložek namenimo za oglase, katere prikazujemo točno  določeni, nam relevantni, ciljni skupini. Ciljna skupina namreč nikoli  niso prav vsi potrošniki, kot se lahko zdi zaradi reklam na televiziji  ali radiu. Na internetu imamo možnost da jasno definiramo, kdo že kupuje  naše izdelke oziroma za koga smatramo, da jih še bo. Ciljno skupino  definiramo tako, da določimo katerega spola so naši kupci, kateri  starostni skupini pripadajo, kakšni so njihovi interesi, kdaj so  prisotni na spletu, katero vsebino berejo, kakšne so njihove potrošne  navade in tako naprej. Zaradi tega je naš vložek v oglaševanje veliko  bolj racionalno porabljen, saj nam oglaševanje na internetu omogoča, da z  oglasi dosežemo ljudi, za katere menimo, da bodo postali naš kupec. Če  ciljne skupine še ne poznamo, je bistvenega pomena testiranje oglasov.
Nazaj na vsebino