KAJ SPLOH JE DIGITALNI MARKETING IN ZAKAJ JE OGLAŠEVANJE NA INTERNETU BOLJ DONOSNO?
Digitalni marketing je besedna zveza, ki označuje oglaševanje storitev ali produktov preko digitalnih oziroma elektronskih medijev, s pomočjo uporabe interneta, mobilnih in ostalih interaktivnih naprav. Ker gre tudi za uporabo spleta, digitalnemu marketingu pogosto pravimo oglaševanje na internetu, ki pa strmi k celoviti spletni strategiji, usmerjeni le v rezultate.
Oglaševanje na internetu je cenovno ugodneje od ostalih oblik oglaševanja, saj ves vložek namenimo za oglase, katere prikazujemo točno določeni, nam relevantni, ciljni skupini. Ciljna skupina namreč nikoli niso prav vsi potrošniki, kot se lahko zdi zaradi reklam na televiziji ali radiu. Na internetu imamo možnost da jasno definiramo, kdo že kupuje naše izdelke oziroma za koga smatramo, da jih še bo. Ciljno skupino definiramo tako, da določimo katerega spola so naši kupci, kateri starostni skupini pripadajo, kakšni so njihovi interesi, kdaj so prisotni na spletu, katero vsebino berejo, kakšne so njihove potrošne navade in tako naprej. Zaradi tega je naš vložek v oglaševanje veliko bolj racionalno porabljen, saj nam oglaševanje na internetu omogoča, da z oglasi dosežemo ljudi, za katere menimo, da bodo postali naš kupec. Če ciljne skupine še ne poznamo, je bistvenega pomena testiranje oglasov.
Oglaševanje na internetu je cenovno ugodneje od ostalih oblik oglaševanja, saj ves vložek namenimo za oglase, katere prikazujemo točno določeni, nam relevantni, ciljni skupini. Ciljna skupina namreč nikoli niso prav vsi potrošniki, kot se lahko zdi zaradi reklam na televiziji ali radiu. Na internetu imamo možnost da jasno definiramo, kdo že kupuje naše izdelke oziroma za koga smatramo, da jih še bo. Ciljno skupino definiramo tako, da določimo katerega spola so naši kupci, kateri starostni skupini pripadajo, kakšni so njihovi interesi, kdaj so prisotni na spletu, katero vsebino berejo, kakšne so njihove potrošne navade in tako naprej. Zaradi tega je naš vložek v oglaševanje veliko bolj racionalno porabljen, saj nam oglaševanje na internetu omogoča, da z oglasi dosežemo ljudi, za katere menimo, da bodo postali naš kupec. Če ciljne skupine še ne poznamo, je bistvenega pomena testiranje oglasov.